مقدسترین کتاب دنیا

کتابخانه آموزش زبان‌های دنیا

مقدسترین کتاب دنیا

کتابخانه آموزش زبان‌های دنیا

زبان اسپرانتو

Ibrāhīm Šafiʿī | دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ | ۴ نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

زبان : اسپرانتو ( Esperanto [اِسْپِرانتو])

خانواده : نوساخته

مکان : ـ ـ ـ ـ ـ

نوشتار : لاتینی اسپرانتو


کتب آموزش زبان:

کتاب آموزشی آسانترین زبان دنیا (مقدماتی ، متوسطه ، پیشرفته)

زبان دوم ـ خودآموز جهانی اسپرانتو (بارگذاری در بیان)

برنامه آموزش اسپرانتو

 teach yourself Esperanto

 

کتب فرهنگ واژه:

Esperanto-English dictionary 1907

ENGLISH-ESPERANTO DICTIONARY

 

معرفی سایت:

سایت بین المللی لِرنو (ابتدا ثبت نام کنید!)

انجمن اسپرانتوی ایران

نظرات  (۴)

agha dastet dard nakone kheli aliye mataleb waghean  mofid budan damet garm
پاسخ:
سلام دوست من
خواهش میکنم عزیزم

Saluton

tio estis tre bone
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست من
Saluton
Dankon., Mi ĝojas ke vi vidis tion.
Saluton
Mi estas lernantino de esperanto
La esperanto lingvo estas trę dolcxa
پاسخ:
سلام
آفرین خیلی خوبه
ان شاء الله که موفق باشید
خرسند شدم
خدانگهدارمون
از اینکه این همه زحمت کشیده‌اید و کتاب‌های مفید زبان‌های مختلف را برای دانلود گذاشته‌اید از شما سپاسگزاری می‌کنم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم از شما
خواهش میکنم
خیلی خوشحال شدم از اینکه براتون مفید بوده
خدانگهدارمون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی